Nacházíte se ve veřejném katalogu produktů.

Pro možnosti nákupu a objednávky viz sekci \"JAK NAKUPOVAT\".

NOVINKY

arr3ZMĚNY SAZBY DPHVážení obchodní přátelé, v souvislosti se změnami některých zákonů se v ČR od 1.1.2013 mění sazba... arr328. duben - Světový den bezpečnosti a ochrany zdraví při práci  28. duben patří každoročně od roku 2003 obětem pracovního úrazu či nemoci z povolání. Tento den...

KONTAKTY

Hand Save s.r.o.
Školní 609
277 11 Libiš
tel: +420 774 669 457

ANKETA

Jaký druh ochranných pracovních pomůcek využíváte nejvíce?

Pracovní rukavice / oděvy Pracovní rukavice / oděvy 45% Jednorázový sortiment Jednorázový sortiment 29% Pracovní obuv Pracovní obuv 21% Ochrana zraku / sluchu Ochrana zraku / sluchu 6%

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Všeobecné
podmínky pro nákup ve společnosti Hand Save s.r.o.

(poslední aktualizace: 27.8.2012  13:43)

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

 

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost pohodlného nákupu. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, osobně či písemně na naši adrese.

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, hmotnost, výkony, kapacita a ostatní údaje jsou uvedené katalozích, prospektech a jiných tiskovinách (např. tabulky velikostí), které Vám zašleme na požádání. Tyto údaje jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. 

Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze
vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením
objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.


V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovatnebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

 

Zboží je majetkem naší společnosti až do úplného uhrazení faktury.

 

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávku můžete zrušit telefonicky do 13:00 tentýž den, v případě objednávky po 13:00 lze objednávku zrušit do 13:00
následující pracovní den. V případě zrušení objednávky po 13:00 si účtujeme 30% z ceny objednaného zboží.

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží vám zašleme poštou jako dobírku, v případě dlouhodobé spolupráce jsou dodací a platební podmínky smluvní. V případě, že jste na naší rozvozové trase budete o dodání informováni telefonicky nebo emailem. Při objednávce a dodávce poštou nad 30.000,- Kč neplatíte poštovné. Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky. Cena poštovného se může lišit i podle hmotnosti objednaného zboží.

 

6) DODACÍ LHŮTA

Zboží expedujeme do 48h pokud není „na objednávku“

 

7) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

 

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje výhradně na výrobní vady.

Kupující má ve smyslu zákona § 53 odst. 7 zákona. č. 40/1964 Sb. právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů a bez uvedení důvodů a jakékoliv sankce zakoupené zboží vrátit. Vracené zboží musí být bez známek jakéhokoliv používání a zásahů, které by omezovaly možnost jeho dalšího prodeje.

Právo odstoupení od kupní smlouy se nevztahuje na zboží, které bylo na přání zákazníka znehodnoceno pro další prodej, zejména pak trvalými změnami šitím, nebo aplikací výšivek, potisků, apod. Taktéž se toto právo nevztahuje na zakázkové ("nekatalogové") zboží, vyrobené na základě konkrétních požadavků zákazníka.

 

Záruka
se nevztahuje na:


a) vady vzniklé běžným používáním

b) nesprávným použitím výrobku

c) nesprávným skladováním

 

Postup
při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně

2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu

3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu

4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě



Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.



Zákony a předpisy:

- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání

- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů